Wednesday, November 19, 2014

කිම් ගේ තෙවන පියවර


ගෙම්බා ට නමක්.

උපන් දින සමරපු,පොල්තෙල් බෝතල් පාව්ච්චි කරපු අපේ කිම් මේ සතියේ මොනා කරයිද දන්නෑ කියලා ඔයාලා නොඉවසිලෙන් බලාගෙන ඉන්නවා කියල මම දන්නවා.ඒ මදිවට මම කිව්වනේ තව ගෙම්බා ට අලුත් නමක් දෙයි කියලා...
මෙන්න මේ සතියේ කිම්ගේ වික්‍රමය ගෙම්බා ට කිම් අලුත් නමක් දෙයි.
ඔයාගෙ,මගේ ගෙදර අනිවාර්යෙන්ම ඔයා,ඔයාගේ පවුලේ කට්ටිය කිටී/පූස් පැටිය බලු පැටිය වගේ සුරත්ලෝ ඇරෙනකොට තවත් කට්ටිය ගොඩාක් ඔයත් එක්කම ඉන්නවා නේද ? අන්න ඒ වගේ අපේ කිම් ගේ ගෙදරත් ගොඩාක් අය ඉන්නවලු...
දවසක් රෑ වෙලා කිම් පුටුවක් උඩ ඉන්නකොට පැන පැන යන මොකද්දෝ දෙයක් දැකල,
          “අම්මේ මෙන්න මොකක්දෝ උඩ පනිනවා....”
කියල අපේ කිම් කෑගැහුවලු.ඕක ඇහිච්ච කිම්ගේ තාත්ත බයවෙලා ඇවිත් බලපුහම ඔයට,මට පුරුදු අර බක වරක් චක්කරේ කියනකෙනා,
          “දෙක දෙක - බක බක
            බක බක - දෙක දෙක”
කිය කියා පැන පැන යනවලු.ඔයිට කලින් අපේ කිම් ගෙම්බෙක්ව දැකල තිබ්බේ නෑනේ...

ඔන්න ඉතින් කිම් ගේ තාත්ත ඒ තමයි ගෙම්බා කියල අපේ කිම් ට introduce කරලු.වැඩේ කියන්නේ කිම් ගෙම්බට කියන්නෙම,

“ බෙංග ”

කියලලු.කිම් ගේ තාත්ත කොච්චර කිව්වත් කිම් කියන්නෙම බෙංග කියලලු.
මේක අහපු කිම්ගේ අම්මටයි තාත්තටයි හරි හිනාලු....
          මේක මම දැනගත්තු වෙලාවේ නම් මම කිව්වේ මේ නමින් අපි ගෙම්බා ව අලුතින් නාමකරණය කරමු කියල,මොකද හිතෙන්නේ ඔයාට හොදයි නේද ?
          ඔන්න ඔය අතරේ කිම් ට හම්බුනා වරප්‍රසාදයක් වෙන කාටවත් හම්බෙනැති,අවුරුදු 3දිම ඉස්කෝලේ යන්න...
          ඒ වෙන මොනවත් හින්ද නෙවේ කිම්ගේ අම්මා ඉස්කෝලේ උගන්න හින්ද.ඒ හින්දම කිම් ට උනා ඉස්කෝල 6කට යන්න, එක මම පස්සේ දවසක කියන්ම්කො.කොහොමින් කොහොම හරි කිම්ගේ අම්මත් එක්ක කිම් ඉස්කෝලේ ගියා.
Image

          කිම් අම්මත් එක්ක ඉස්කෝලේ ගිහිල්ලා කරපු දේවල් දැනගන්න ලබන සතියේත්  මං හරි ආසයි කියනවා නේද ? 

No comments:

Post a Comment